tisdag 24 november 2009

sådär nu är man 27 också, hade en härlig födelsedag Fick ju gympaskor av mamma o pappa, pengar av mormor o morfar o en nattkräm av svärföräldrarna. Pengarna ska jag använda till en klippning o färgning, vet bara inte vad jag ska ha för färg. Trivs ju skitbra i det mörka jag har nu men för att slippa utväxten (som för övrigt ser hemsk ut) så funderar jag lite på att färga det ljusare så jag slipper hemsk utväxt, så lite närmre min egen hårfärg fast finare :) Vad tycker ni?

Var hemma från skolan igår då jag mådde fruktansvärt dåligt, trodde jag skulle få maginfluensa men det stannade som tur var vid bara illamående så idag var jag på det igen. Fatta som tur var det dom gick igenom igår så det var ju en lättnad. Det vi gick igenom idag var det lite värre med men det ger väl sig, får ju ha alla böcker o alla anteckningar med på tentan så helt omöjligt är det väl inte att klara det, dock 2 veckor kvar :) Ska sitta massa med det imorrn då det är hemmapluggdag :)

Nu ska jag surfa vidare.
Hej!

2 kommentarer:

Ida sa...

SKönt att höra att jag inte är ensam om tankarna! Förstår att det är skönt för dig att komma igång med utbildningen. Det stora steget är ju att komma på VAD man vill plugga. Puss och kram på dig

Ida sa...

Angående hårfärgen tycker jag det låter som en bra idé att färga /slinga utväxten i en liknande färg din naturliga. Då borde det inte synas lika mycket. :P