lördag 21 november 2009

Har en vän som har det svårt just nu, kan inte sätta mig in i hur dom har det, men känns extra svårt när man inte blir insläppt utan istället utestängd. Vet inte riktigt hur jag ska hantera det .... får väl helt enkelt bara gilla läget misstänker jag. Blir väl lite så när man inte har mer än en handfull vänner, dom jag har är bara nära vänner o när dom inte mår bra mår inte jag heller bra så är det bara. Får väl jobba med den där sidan av mig själv antar jag. Tänker på den nya lilla familjen varje dag o håller mina tummar att allt ska gå vägen, men det gör det alldeles säkert.

Nog om det idag är det som agt full rulle, får väl snart gå o göra vid mig o packa ihop allt som Alwin ska ha med sig till mormor o morfar. Alwin har en fråga till dom som vi får se om dom nappar på ;) *haha* kan uppdatera om det senare, han har tjatat om detta nu på morgonen iaf :)

Hoppas på en mysig o trevlig kväll på Bar-b-ko ska bara tänka på mig o älsklingen då, stänga ute allt annat :) Se hur bra jag lyckas med det, sen blir det nog bia efteråt, får hämta biljetterna innan maten så vi får ha bestämt oss tills dess :)
Trevlig helg.
Hej!

Inga kommentarer: