fredag 4 april 2008

update

idag har jag o Alwin mest bara varit inne. Var kassa i magen båda 2 i förmiddags men det verkar som det ordnat upp sig :) Äntligen fredag, fattar inte varför man ser fram emot fredag o helg när man som jag ändå bara är hemma hela dagarna :) Men härligt är det, trist bara att det ska va skit väder hela helgen. Idag har det ju varit så skönt ... värsta vårvärmen :)

Ska jobba på tisdag, härligt o komma iväg o träffa lite folk :) är ju inte där så ofta så hinner inte tröttna på det :) Nej ärligt talat är jag glad att jag fick komma tillbaka.

Snart ska Alwin lägga sig, så skönt när man får lite ensamtid. Äta morötter o dip, pepsi o lite tv. Ska väl kolla på My name is Earl o kolla lite Talang med tror jag.

Sen får vi se vad helgen bjuder på, ska nog om det är vettigt väder åka ut till Rinkaby o byta till sommardäcken imorrn, vi får la se.

Grillfesten igår var trevlig, var ute o busa massa o grilla korv. Svårt o få kontakt med vissa föräldrar, jag som inte brukat prata massa me folk jag inte känner försökte iaf, men inte fan fick man nån respons för det. Ahja ... behöver ju inte umgås med dom privat :)

Nästa helg kommer Frida på besök, så då får vi fasen vara friska allihop. Var evigheter sen vi träffades, men nu kommer hon körandes i sin tjusiga bil :)
Vinkevink

1 kommentar:

Anonym sa...

hamnade här av en slump :) Ser att det är fler som är kassa i magen. Min son har varit sjuk i 3 dagar (magsjuka). Är hela Kristianstad sjuka eller? :( tradigt!

Skönt att ni blev bättre i alla fall!
kram