fredag 11 april 2008

pass

var hos polisen idag o skulle fixa pass till mig o Alwin. Det blev bara jag som fixa pass, Alwin vägrade vara med på kort o skrek som en stucken gris. Han vägrade vara i närheten av pallen som han skulle sitta på, inte ens sitta i mitt knä ville han. Ahja jag sk ajob aimorrn 8-16 så Björn får gå med han till polisen imorrn igen o prova, han har ju bättre hand med honom ibland :) Var iaf en runda på stan efteråt i det härliga vädret. Hitta en vårjacka till Alwin, så fin så blev han. O jag hade ju min vinterjacka o långärmat ... men shit vad varmt det var ute ..... sen imorrn kommer skit vädret igen, men det gör inget åd jag ändå ska jobba.

På söndag ska det bli fint väder igen som tur är, Alwin ska vara i Rinkaby hos mormor o morfar, så kan dom vara ute o busa i det fina vädret medans vi gör av med pengar på ikea :)

Sitter på msn o får lite kort från Tina som togs när hon fyllde år o vi var där på fika. Alwin sitter i stolen med en tjej som heter Wilma o han ser sjukt besvärad ut medans Wilma skrattar med hela ansiktet :) Se jag fick in kortet o allt med ... duktigt ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha va sött, men va besvärad han ser ut haha =)