måndag 14 april 2008

ikeatripp

om 2 veckor är jag i denna lägenhet för o flyttstäda, sjukt vad tiden går fort. Förra veckan bara försvann i ett nafs. Längtar tills flytten, men är ändå lite blandade känslor måste jag säga. Har ju ändå bott här i 6 år o sen flytta till ett stort hus på landet o inga vänner nära, som jag har nu. Men det löser väl sig :) Har knappt hunnit tänka på att vi snart ska resa med ju, har bara tankarpå hus o målning o grejer.

I lördags jobba jag, så då var Björn o Alwin hos polisen igen, men denna gången fick dom ett kort som tur var. Men han var hysterisk då med stackaren, men nu är det ju gjort. Igår lämnade vi Alwin hos mormor o morgar vid 10, sen åkte vi till ikea. Handla för 2000kr, massa smått o gott. Handla 2 oliak tyger så jag ska sy gardiner. Måste dock tvätta tygerna först, men sen jäklas ska det sy. Eller väntar jag med det tills vi flyttat så jag kan provhänga dom :) Nog fasen smartare. Haha vilka bekymmer man har då.

Snart kommer Jennie o Elias på lite kaffe. Alltid lika trevligt. Ja det var väl alles för nu, får gå o skälla på Alwin som står vid balkongfönstret o slänger ut allt han kan hitta.

Inga kommentarer: