tisdag 8 april 2008

dravel

shit vad jag är sleten. var o träna skivstång igår o det känns ju idag kan jag säga. O jag har jobbat idag med så det har ju inte gjort smärtan bättre. O nu har jag precis burit ner lite från vinden som ska slängas i containern. Stackars Björn får bära massa tungt änna uppifrån o ner. Jag kan ju inte lämna Alwin här hemma ensam i sängen några längre stunder precis. Får se om jag kan hjälpa honom lite. Ska jobba på lördag med, goa pengar. Sen på söndag bär det av till ikea, en sista tripp innan flytten. Ska köpa gardinstänger, gardiner o tyg så jag kan sy egna gardiner :) Mamma o pappa ska passa Alwin så vi kan göra vårt besök kvickt o lätt.

Är inne på min 2:a godisfria dag idag, men idag är det fan jobbigt, vill ha nåt gottis. Men jag ska fan hålla mig så detta sötsug kan gå över, det gör ju det efter några jobbiga dagar.

Alwin har börjat säga en del ord nu, bla gurka ;) haha. Så söt är han när han försöker säga en del ord. Men nån gång ska han väl lära sig snacka.

Bara 19 dagar nu tills vi flyttar, shit vad lövely.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj shit bara 19 dagar?? Fan va najs!!!

Anonym sa...

Duktig lillkille du har:) Gurka måste ju va ett spännande ord, haha... Ses kanske imorron. Kram