torsdag 3 april 2008

grillfest

ikväll har vi varit på grillfest på dagis. De stora barnen spelade upp 2 små pjäser o sen gick vi ut på gården för lite korvgrillning, hur mysigt som helst.

Björn har varit hemma från jobbet nu onsdag o torsdag. Han åkte hem från jobbet i tisdags för han var kass i magen, sen igår blev jag kass i magen men idag är allt bra, eller ja i allafall bättre :) Har varit så fint väder idag o vi har bara suttit inne för o kurera oss, så närsom på nu ikväll.

Hoppas på uppehåll o fint väder imorrn med för då ska jag ta en sväng på stan med lilleman. Han behöver ny pyjamas o jag behöver en fin blus/topp eller nåt i den stilen :) På lördag ska Björn måla det sista på ovanvåningen i huset o jag ska ut till Rinkaby för o byta till sommardäcken på bilen.

Berätta för Jessica (fröken) att vi ska flytta o även byta dagis till Alwin, o att jag haft ågren inför detta så vi trivs med personalen här o Alwin trivs så super bra, men det ska nog gå bra. Hon hade jobbat som vikarie på Tallbacken (som vi sökt som nummer 1) o hon tyckte det var ett jätte bra ställe, så hoppas vi hamnar där :)

Fasen inte långt kvar nu tills vi flyttar ju, bara 24 dagar :) blir nervösare ju närmre vi kommer :)
Nu ska jag gå o dricka litta saft o kolla på simpsons :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt me grillfest ju. Såå gott! =))