tisdag 1 april 2008

ny blogg

hmm ... råkade visst radera min gamla blogg, skulle ju göra en nu o flytta över mina gamla inlägg men det gick ju sådär :( ahja .. sånt är livet.

Solen skiner minsann idag med, så härligt o jätte skönt är det ute med. I lördags var vi o målade hela ovanvåningen, blev skit bra. Sen skulle ju Björn målat en gång till i söndags men då mådde jag inte så bra så han fick stanna hemma. Idag är jag som tur är bättre, men hemma från jobb ändå. Man ska ju friskanmäla sig innan kl 12 som igår då, men hur vet man om man är kry redan då till dan efter? Ahja ... får försöka hålla mig inomhus, vågar ju knappt gå ut ifall nån ser en :)

Om en stund ska jag följa med Jennie o vara moraliskt stöd ;) snacka om att jag med kommer bli sugen, kanske bokar nåt jag med :)

Nej om jag skulle gå o föna håret litta så det blir torrt innan vi ska iväg .....

Inga kommentarer: