onsdag 9 april 2008

tandläkarbesök

nu har jag varit hos tandläkaren. Suttit o konstant gapat i 1 timme o 10 minuter, sen när jag väl fick stänga truten hoppa käken ur led eller nåt ..... det small utav bara fan o sen kunde jag inte öppna munnen. Men det är ordnat nu så den funkar ;)

I allafall så fick det bli en rotfyllning, ska dit imorrn igen för o laga tanden på riktigt, nu har jag bara en tillfällig lagning pga att tiden försvann så dom hann inte laga den på riktigt. Ahja jag slipper ju betala så det är ju alltid nåt :)

Imorse hann jag knappt få av Alwin ytterkläderna innan han sprang in på avdelningen o krama om Jessica (fröken) han är ju så söt. Härligt att han trivs så bra. O så ska jag behöva byta dagis till honom, men där är säkert bra fröknar där med, får jag hoppas i allafall. Jessica är ju den bäst aav alla känns det som nu, men de e ju bara för Alwin trivs så himla bra hos just henne.

Ska nog ta o slappa lite i soffan nu innan jag ska hämta lilleman, sen blir det kanske en runda upp på stan, får se vad jag känner för :)

Inga kommentarer: