onsdag 23 april 2008

packning, klippning o annat

härligt väder idag med :) ska ut på stan sen, träffa Amelie o ta en fika eller nåt. Härligt o komma ut. Sitter här o lyssnar på musik, vill bara dansa :) har packat lite nu med på morgonen, packat ner lite kläder som inte används o sen lite från toalettskåpet med. Börjar närma sig med stormsteg, o nervositet o stress blir ännu mer påtagligt. Hoppas det går fort med flytten så man kan pula på kvällen sen.

Har fasen beställt klipptid med, var på tiden. Så om 1 vecka ska jag dit, sist var ju i september så det är ju hög tid kan man säga :) Mamma hade fått utdelning på telia aktierna (som jag står på), på 280kr ås dom skulle jag få så då kan jag unna mig en klippning :) Kan ju ta historian om teliaaktierna med ..... när jag köpte dom var jag för lite för o stå på aktierna, så mamma står för dom, jag betalade dom o äger dom. Sen tatuerade jag mig o pappa blev fly förbannad o sa att jag minsann fick betala mitt körkort själv bara för det ... typ. Så då fick han köpa ut mig från aktierna så jag fick pengar till körkort. Så pappa har betalt, jag äger dom o mamma får utdelningen. En hel familjeangelägenhet med andra ord :) Men enligt mamma tycker nog pappa vi ska fixa så jag står för dom med, så tydligen får jag tillbaka dom :)

Snart helg igen, vär sista helg i lägenheten, känna lite ledsamt faktiskt. Så mycket minnen o vårt första boende, i år har iv ju ändå bott här i 6 år. Men det ska nog fan bli bra till slut det med :)

Imorrn ska jag åka ut till Rinkaby o snylta på deras tvättmaskin :) Har bokat tvättid här nere till fredag men hade vatt skönt o kunna göra det mesta i Rinkaby så slipper jag springa i källaren med tvätt på ena armen o Alwin på andra :)

Allt för nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja det va skittrevligt idag gumman! puss

Anonym sa...

hej stumpan!
Här snubbla jag in på din blogg, så trevligt, lycka till med flytt och grejs! puss puss!