söndag 31 januari 2010

haft en mysig helg synd den gått så fort. Igår lämnade vi lilleman hos farmor o farfar, sen hem o läste lite ... hann ju inte plöja igenom alla 80 sidor i fredags :) Sen åkte vi in till BK för lite mat o sen hämtade vi Linus för att sedan bege oss till Bromölla. Måste säga att jag blev besviken, hade förväntat mig för mycket av filmen i 3d, men nu har jag sett den iaf, kunde lika gärna hoppat över det med facit i hand :)

Idag har vi varit i Rinkaby för födelsedagsfika för morfar som blev 89 i torsdags o för pappa som fyllde år i onsdags :)

Hoppas de kommande 2 åren kan gå fort :) Dels för att jag då är klar med skolan o förhoppningsvis har ett jobb men även för att vi bestämt oss för att åka till Thailand i typ januari 2012 :) Blir kanon för det året fyller pappa 65, mamma 55 o jag 30 o Björn har precis fyllt 30 :) Perfect!

Imorrn får jag reda på tentan .... hoppas vi fick VG, inte bra med sånna krav på sig själv, nån gång måste ju första G tentan komma med :) För jag vet ju att jag inte kan gå igenom denna utbildning med enbart VG :) Om inte förr så lär det ändras när vi börjar läsa på högskolan :)

Alwin han är helt blöjfri nu, han har iaf inte haft någon blöja på hela denna veckan, förutom vid utomhusbesök längre stunder, så stolt är jag :) Men lite skrämmande ändå när man tänker på hur stor han blivit .... hemska tanke, han som ska vara min lilla bebis hela livet :) *haha*

Massa svammel som vanligt, har funderat mycket på att lägga ner detta, kanske bara skriva för mig själv istället för att skriva i en vanlig "dagbok", har inte riktigt bestämt mig .....
Hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gör som du vill, men jag gillar att läsa vad som händer. Kram

maria sa...

Så tänker alla bloggare hahaha. Det är rena fördärvet. Men samtidigt vill man nog ha lite bekräftelse.....Ibland undrar man varför man "redovisar" sitt liv för andra haha

Ida sa...

Du ska INTE lägga ner bloggen! Jag gillar att läsa och hålla mig uppdaterad :) Saknar er!