torsdag 14 januari 2010

fredag imorrn .... underbart. Jag ska på ansiktsbehandling på ren hud o innan dess ska jag ta mig en shoppingrunda på stan. Sen på kvällen blir det snask, Greys o Let´s dance :) En höjdar fredag med andra ord :) Har ff varit superduktig med att inte äta massa godis i veckorna, äter 1 gång i veckan bara. Kom igång med träningen i måndags med, så skönt, ska iväg på söndagkväll med är det tänkt, får se hur jag känner det då :)

På lördag ska vi till Andys med familjen Birgersson/Pålsson :) Kul för killarna att få leka lite med, o då menar jag dom små ;) *haha* Nåt får vi ju hitta på, kan inte bara sitta hemma.

Får väl sitta lite med skolan med i helgen, men tror jag fattat det vi gick igenom idag, sjukt mycket info. Hade väl inget direkt o skriva märker jag, bara en massa text :) *haha* som vanligt. Tror jag ska gå o knyta mig .....
Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att de stora killarna kommer ha minst lika kul faktiskt;)
/Jennie

Carolin sa...

haha ja risken finns :)