söndag 24 januari 2010

idag har det varit en chill dag. Varit hemma hos mamma o pappa nu ikväll o ätit god middag o sen semlor till fika :) Kollade på filmen dom filmat nere i Syd Afrika o kollat på lite kort. Häftig upplevelse att se djuren på så nära håll :) film är ävl ok men i riktiga livet ... coolt.

Igårkväll var Linus o Johanna här, vi åt tacos o sen spelade vi "vanligt spel" o sen lite Wii. Linus har ju en massa roliga Wii spel :) Bla Raving Rabbids, sjukt roliga figurer det där, trodde jag skulle få träningsvärk i armarna men har klarat mig ifrån det :)

Imorrn är det dags för skola igen, blir sista rycket nu inför tentan på tisdag, ska bara finslipa det sista, stannar väl max till lunch. Kanske kila upp en H&M också, hittade en fin vårjacka där, men osäker på om jag ska köpa den eller ej. Den har ett relativt bra pris, o när jag var där i fredags hade jag ju 10% också + presentkort, men de där 10% rabatten gällde nog bara denna veckan .... jaja vi får se :)

På tisdag får vi reda hur bra vi får det framöver ;) haha* Hoppas på betydligt bättre iaf :)
Hej!

Inga kommentarer: