tisdag 12 januari 2010

jag har precis kollat på familjen annorlunda från igår, hjälp säger jag bara. Jag har fullt upp med 1 unge o den ena familjen har 10stycken, fattar inte hur dom orkar.

Fick tag på tjejen på Öhrlings idag o frågade lite ang praktikplats. Hon sa att dom brukar ta tag i det i april men att hon var förberedd på att jag skulle ringa (tack kusin Jenny), så hon bad mig skicka in mitt cv. Skrev ihop ett o bad Björn kolla på det, så han gjorde några ändringar, sen tog jag det säkra före det osäkra o bad Frida kolla på det också. Hon är verkligen superduktig, formulerade om det jag redan skrivit så det blev så bra :) Tack gumman än en gång :) är henne evigt tacksam. Jag är kass på att skriva det vet jag ju, så tur man kan få hjälp på nära håll.

Ikväll är Björn o svärfar på bio i Bromölla, dom ser Avatar i 3D, hade jag med velat men inte så här snart efter att jag såg den "vanligt". Ska snart hoppa i säng, dags för hemmaplugg imorrn. Sitta med den hemska uppgiften, men ska nog bli bra till slut, jag är ju grym :)

Bjuder på en sommarbild på Alwin när han kör traktor :)

Inga kommentarer: