måndag 11 januari 2010

är skolan igång igen, känns skönt. Började prata om praktiken idag så jag ringde Öhrlings när jag kom hem men hon man skulle prata med hade gått för dagen, ska ringa igen på förmiddagsrasten imorrn :) En tjej till i klassen som skrivit upp sig att ringa öhrling så gäller ju att jag är först, om dom nu inte kallar till intervju först, hoppas jag kan få plats där tack vare min kusin som pratat med tjejen som har hand om praktikplatsen.

Mailade allögården med o fråga när det är dags att lämna in sommarjobbsansökan, fick till svar idag att hon som brukar ha hand om det inte har det längre o hon hade vidarebefodrat mitt mail till nån annan. Hoppas fan jag får sommarjobb, är ju inställd på det eftersom jag fått vara där alla andra somrar, men med andra regler o andra folk som har hand om det vet man ju aldrig. Bara jag får reda på det i god tid så jag kan söka annat i värsta fall. Vill ju vara på Allö då jag känner de flesta där allaredan :)

Ikväll blir det träning, har ingen lust alls men måste komma igång så motivationen kommer igång :) Sofie skulle med träna så får tjabba lite med henne iaf.

Snart ner o läsa lite i boken, gick igenom 4kapitel idag som ska läsas igenom, drygt som fasen för texten är onödigt krånglig.

Alles för nu. Hej!

Inga kommentarer: