onsdag 3 februari 2010

satan vad det snöade igår o inatt, var hur mycket snö som helst att skyffla bort från bilen imorse, o för att inte tala om högen bakom Björns jobbebil som skottetraktorn lagt där :) Idag har jag varit hemma o läst, har strax över 100 sidor att läsa, har dock bara plöjt igenom hälften. Boken är alldeles för sövande :) Ska fortsätta ikväll när Alwin lagt sig. Blir ingen träning ikväll pga förkylning o massa ont i benen. Har kommit till insikt att jag nog inte kan fortsätta med friskis jympan, utan ska konvertera mitt kort till ett gym kort istället, så får jag använda maskinerna där för konditionen istället, frestar inte på benhinnorna. Blir nog bra till slut ......

beställde lite från H&M igår, fick en liten katalog o hitta en del fina linnen. Sen när jag skulle in o beställa på deras hemsida såg jag att dom hade barnshorts för 29,90 stycket så det blev 2 sådana med till Alwin :) Köpte ett par shorts till mig med, trädgårdsshorts är det tänkt, beställde en stor storlek då de jag provat i affären förra sommaren knappt passa. Men nu när jag minskat lite kanske dom är för stora :) Får jag fram med symaskinen :)

Allt för denna gången, se när jag återkommer :)
Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja dina benhinnor tål nog inte så mkt sprin o hopp. Känner igen det, förr när jag sprang hade jag alltid ont i benhinnorna. Bättre att hitta ngt annat som passar bättre. Kram Anette

Ida sa...

hoppas du återkommer snart igen! gillar att läsa din blogg kluddan :)