torsdag 7 januari 2010

igårkväll var det verkligen tur i oturen att vi har slöa knivar hemma, eller att jag iaf skar emd den slöaste kniven vi har :) SKulle skiva morötter o slinter o sätter kniven i höger ringfinger, hade kniven varit vass hade jag skurit av hela fingertoppen, men som tur var blev det bara ett hack. Säger då det, hialös som man är :) haha*

Igår var vi i Rinkaby med mormor o morfar för lite middag, typ en hejdå middag då mamma o pappa åker till Syd Afrika idag, ska köra till dom vid middag o sen köra dom till tågstationen. Sen ska jag o lilleman ta en tur på stan.

Fick reda på igår med att min farbror köpt hus i Thailand nu, hela den familjen är ju nere där nu, dom åkte efter jul. Så fick pappa ett sms häromdagen där det stog att dom får låna deras hus när dom vill :) Yay. Men blir ingen resa för oss förren tidigast våren 2012 då skola o allt är slut. Hoppas vi kan komma iväg förr eller senare :)

Längtar till måndag då skolan börjar, inte trodde ju jag att jag skulle säga att jag längtar tillbaka till skolan :) Men skönt det känns så.

Imorrn blir det fika hos Jennie med familj, o till helgen händer det inte så mycke. Middag hos svärmor på lördag o äntligen dags för mig att få äta lite godis :) Som jag längtar. Har faktiskt inte ätit nåt, för tillomed "matdagbok" över vad jag äter så jag kan se vad jag kan ändra på sen :) Motivationen har återkommit *glad* sen börjar träningen igen på måndag så nu hoppas jag att motivationen stannar kvar åtminstone ett bra tag :)
Hej!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vi hänger med till Thailand vi med;)
/Jennie

Carolin sa...

Jennie: hade varit kul o gjort en sån resa :)

Frida sa...

Får hoppas att dte är ett stort hus med många sängar. Det låter som att det behövs...:P

Carolin sa...

Frida: ja haha :) Kan ju åka flera gånger ;)

Anna sa...

Tack för dina pepp-ord!! :)

Kram o trevlig helg