fredag 22 januari 2010

härligt med fredag. Har lyckats bli klar med inlämningsuppgiften, med hjälp från Sofie via msn har jag äntligen fått det rätt :) Eller det skiljer 1400 på mitt resultat o det som läraren sa var rätt, men i gengäld sa hon också att nån tusenlapp hit eller dit inte spelar så stor roll :)

Skulle åkt in o tränat idag, men har fruktansvärt ont i underbenen, ja jag skriver så nu då jag inte vet om det är benhinnorna eller nåt annat. Har ju sprutat på eeze o tagit en ipren innan träningarna o det har hållit smärtan borta, men sen i gengäld får jag lite mer ont efteråt istället. Som att välja mellan pest eller kolera. Jag har iaf varit o handlat lite till mamma o pappa så dom har nåt att äta imorrnkväll o till frukost (mammas order;) + att jag skottat deras uppfart igen. Sen körde jag inom mitt paradis o köpte lite godis att ha till Greys o Lets dance ikväll :)

Snart dags att hämta Alwin på dagis, se vad han kan hitta på för hyss idag .... igår öste han ut 70cl vatten på olika delar i tvrummet där nere, hade min vattenflaska fylld nämligen. Lite i soffan, fåtöljen golvet o ja överallt. Sen efter ett tag kissar han i byxorna, utan att säga till. Hur svårt kan det vara att gå på toaletten ;) *haha* vet att dom små inte tänker på det hela tiden, men imorse sa han till 2 gånger så det är ju positivt :)

Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e duktig du som tränar:) Önskar man hade haft tid till det. Men det kommer väl endag;)/Jennie