söndag 17 januari 2010

ansiktsbehandlingen i fredags var en besvikelse. Har inte märkt nån skillnad eller sett nån för den delen. Gjorde en kristallpeeling, som ska vara ännu bättre än en vanlig peeling men som sagt ingen skillnad här inte. Tur jag hade presentkort som täckte hälften annars hade jag nog blivit ännu mer besviken för jag slösat så mycke pengar på det. Jaja sånt är livet, nu vet jag det :)

Igår var vi då på Andys lekland, Elias o Alwin hade super kul, dom sprang rundor o lekte i 3 timmar,helt genomsvettiga var dom. Dom åkte tillomed stora rutschkanan själva, enorm förbättring sen sist vi var där då Alwin inte vågade åka den lilla ensam :) Men nu var dom ju 2. Kvällen avslutades med pizza från san remo o Johan Falk filmen, den första. Var jättebra, nästa film visas ikväll så den ska vi spela in.

Den 30 januari ska jag o Björn o Linus kolla på Avatar i 3D, blir 3:e gången för Björn o andra gången med 3D :) Blev så sugen när jag hört både han o andra berätta hur cool den är i just 3D, så Alwin ska sova hos farmor :)

Suttit lite med skoluppgiften imorse, men blir fan inte klok på momsen, ska jämföra med Sofie imorrn o se om hon fattat. Drygt att inte kunna gå vidare.

Mamma ringde för en stund sedan med o dom har det skönt, dock lite för varmt tycker dom :) Men hellre det än minus o massa blåst som det är här.

Allt för nu!
hej!

Inga kommentarer: