söndag 3 januari 2010

igår var vi först ute o åt på Rosegarden, mycket gott o massa mätt blev jag :) Sen bar det av till bion, såg Avatar. Satt o var helt förstummad mycket av filmen, så vackert gjort o så jävla bra var den. Förstår att den kostat så mycket som den gjort att göra. Den hamnar iaf på min lista över bäst sedda filmer, tillsammans med bla The Notebook :) Avatar består både av kärlek o "krig", finner knappt ord för hur bra den är :)

Sov änna till strax innan 11 idag, så skönt att få sova ut ibland med :) O nu har jag suttit med en skoluppgift, som vi kunde börja förbereda under lovet, den ska vara klart nån gång nu i januari. Börjar verkligen tvivla på om jag nånsin kommer få in rätt tänkt i huvet, så mycket att hålla reda på, semesterersättning, skatter, moms o överföringar av detta mm. Ska höra om mamma kan hjälpa mig lite på traven. Ska ju dit snart o hämta lilleman, sen blir det lite pizza eller kebabtallrik där till kvällsmat.

Det var nog vad jag hade att uppdatera. Ska sluta dra mitt hår o lägga ner den här uppgiften nu, har iaf förberett den :) *haha*
Hej!

Inga kommentarer: