tisdag 5 januari 2010

jag fattar inte hur jag ska palla vara hemma med Alwin i 2 dagar till, tur det är helg imorrn så Björn är hemma, o idag slutar han redan nu kl 14. Tror inte jag o Alwin har haft nån trevlig stund på hela dagen. Han har enbart gjort saker han vet han inte får göra. Kan ju som ett exempel skriva vad han gjorde imorse när jag var på toa o borsta tänderna. Är han inne i vårt sovrum så går jag in där i tron om att han varit snäll där inne. Frågar jag vad han gjort o får svaret "inget". Då vet jag att han varit olydig. Ser att min ena handkrämstub är borta o frågar var den är, han pekar bakom sängen. Han har alltså tryckt ut halva tuben bakom sängen, massa på tapeten o govlet. Som tur är är det ju bakom sängen om det nu blev några fläckar kvar efter att jag torkat bort.

Sen har han kissat avsiktligt på golvet 2 av 3 gånger. Satt på huk o jag fråga vad han gör, kissar du? O får ett ja med ett leende på läpparna tillbaka, då blir man allt annat än glad. Sen efter det har han sagt flera gånger att han är kissig o kissat där man ska, undrar ju om det är nåt fel på ungen som behöver kissa flera gånger i timmen.

Detta blev ett klagoinlägg men det är så jag känner nu. Har fått gråta en skvätt också här för jag varit så irriterad.

Ute kan vi inte heller vara då jag inte kan ta på mig några vantar, brände mig på en kastrull i lördags o idag är huden så skör så den krullar sig, har fruktansvärt ont också. O inget godis får jkag äta, har annars lust att kränga en stor påse, men ska verkligen försöka att lägga band på mig :( Jäkla skitdag!!!!!
Hej!

4 kommentarer:

maria sa...

Amen stackars Caroline haha. Jafyfan man vet vad man väntar sig, jag tror ju INTE att vår unge kommer vara lugn o sansad precis hahaha. Hoppas det känns bättre nu o att Björn tagit över lite nu

Anonym sa...

Uscha, kan ni inte skaffa en hundrastgård o låta honom springa av sig där ;) Nej skämt o sido, fy vilken pissdag:( Kram på dig! / Tina

Anonym sa...

Låter inte som en bra dag. Hoppas er dag blir bättre imorgon.
Kram Anette

Anonym sa...

Heej!

trevligt att du läser min blogg :-)
Det stämmer huset vi köpt ligger på åhusvägen :-) ska bli spännande!!!