onsdag 9 september 2009

igår fyllde ju lilleman år, hela 3 år blev han. Va tiden den går fort, låter som en pensionär när man säger så men det är ju sanningen. Hade kalas i söndags o han fick så mycket fint, sen igår fick han vår present, en skateboard :)
så här glad blev han för den :) Tyvärr hade vi fått 2 stycken högerhandledsskydd i paketen så det får jag åka o byta imorrn efter tentan. Så han får vänta med att åka tills dess.

Som sagt imorrn är det min första tenta, känns faktiskt bra, behöver inte plugga så värst mycke känns det som. Har greppat det mesta. Ska sitta lite till med det i eftermiddag, blir heltrött i huvet av alla siffror o tänkande :) Kl 12 bir det träning, skönt att ha kommit igång med det igen, men har fått ont i benhinnorna som vanligt, men ska försöka ignorera ondheten o träna ändå :) Blir ju inte bättre av vila så vad ska jag göra ......

Mina tankar går idag o en tid framöver till en av mina närmsta vänner o hennes sambo ...... *Tänker på er*

Hej!

Inga kommentarer: