onsdag 26 augusti 2009

har haft mina funderingar (igen) på att lägga ner det här med bloggen men vet inte hur jag ska göra. Blir kanske så at jag skriver mindre sällan helt enkelt :)

Snart dags att hämta lilleman på dagis, har haft studiedag hemma idag har pluggat lite :) Kopplar som tur är det mesta nu eftersom jag läst detta innan, därför jag inte behöver sitta nergrävd i böckerna denna kursen, lär ju bli så längre fram. Imorrn om 2 veckor har jag min första tenta, hoppas den går bra :)

Kanske kanske har det här med Alwins pott/toaträning gett resultat, imorse sa han till 2 gånger när han behövde gå o kissa, men i gengäld så igår kom han in till mig på toa o sa "mamma jag ha rkissat i soffan" yay tänkte jag sådär 10 minuter innan vi skulle köra till dagis. Men kanske har han fattat nu :) Kan ju hoppas.

Ja vad mer ..... jo Jennie o Fredrik fick ju en pojke den 17/8 GRATTIS till dom. Får se sen när dom är redo för besök så man får snusa bebis igen. Lär ju inte få göra det själv på ett tag så får låna andras :)

Har varit mer än nervöst ett tag nu, men verkar som det ordnar upp sig ..... hoppas i allafall det kan komma lite närmare :) Kryptiskt ja jag vet men ni som känner mig vet nog vad jag pratar om .... kanske :) *haha*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är du nervös för? Borde jag veta detta?? :) Sluta INTE blogga. Bättre att läsa då o då än inte alls tycker jag:) Kram kram / Tina

Ida sa...

Jag har utmanat dig i min blogg :)

Anonym sa...

Hoppas Alwin blev glad för sin skateboard idag. Kram Farmor