onsdag 9 september 2009

ojdå 2 inlägg på en o samma dag :) Gäller o passa på medans man har lust :)Var o träna idag, hade fått helt fel tid i huvet o trodde jag skulle köra 11.45 för att möta mamma kl 12. Kl 11.40 slår det mig OHFAN det är ju kl 12 träningen börjar. Ringde mamma i halv panik, men hon logga in mig sen körde jag utav bara ..... ja :) Visste inte ens om jag fått byxorna på mig på rätt håll så brått som jag fick. Var ju hur varmt som helst så det kändes som att träna i en bastu, men nu är det gjort.

Tänkte fortsätta på min hurtiga bana genom att cykla till vä för att hämta Alwin, cykla redan kl 15 för att ha god tid p åmig (hämtning kl 15.30 normalt) var väl framme sådär 7 minuter över. Tänkte för mig själv under resans gång att detta var lätt som en plätt, varför har jag inte gjort detta innan. Och svaret kom när jag började hemfärden med 17 kilo extra på pakethållaren, detta gör jag helst aldrig om kan jag säga. :) Men har iaf fått massa motion idag.

Ikväll kommer Linus o Johanna över för lite date. Trevligt. Detta var sista chansen för dom nu innan de börjar på sina nya scheman o typ aldrig kommer vara lediga samtidigt. Jag hade ändå inte tänkt plugga ikväll, ska sitta lite med det nu innan Björn kommer hem. Ska kanske ta o hoppa in i duschen med ... är ju av behovet om jag säger så, om jag nu ens orkar stå upp :)
Hej!

Inga kommentarer: