måndag 14 september 2009

ibland blir man rädd för sig själv. Alwin skulle ju till tandläkaren idag, Hade skrivit 8.30 i min kalender. Sen när jag kommer dit fr jag reda på att vi skulle varit där 8.20 men som tur var kunde tandläkaren ta emot oss ändå, tog ju typ 4 minuter bara. Har inte sparat kallelsen heller så vet inte om jag skrivit fel eller dom. Men skitsamman, vi kom ju in iaf. Håller Alwin hemma från dagis idag då han hade feber igårkväll, han har sovit utan hosta hela natten o idag är han bara trång i andningen. Får hoppas han kan va på dagis imorrn för annars får Björn stanna hemma, för jag måste till skolan.

Hoppas att dagen går fort idag o att Alwin håller sig lugn o fin, annara lär jag inte vara rolig ikväll. Ska förvisso träna så då får man ju av sig lite frustration :)


bild på vår fina bil. Kommer kännas underbart på onsdag när den ska hämtas :) Hoppas bara vi har bättre tur med denna forden än den vi har idag. Björn har sagt flera gånger att han aldrig mer ska ha ford, men han fastnade för denna :) Tycker ford är fina o bra bilar, bara tat vi haft sjukt med otur. Nu ska det pluggas lite.
Hej!

1 kommentar:

Amme sa...

jättefin bil, men det sa jag ju redan när du mms:a mig. =) Roligt me förnyelse.