fredag 25 september 2009

idag bjuder förmiddagen på plugg. Ska ha en lite tenta på tisdag på det vi inte hann gå igenom till den stora tentan vi hade. Jag fattar sådär kan jag ju säga, skitsvårt o jätte krångligt. Har mailat läraren för jag fastna på en uppgift, får se om hon har tid o svara idag, annars får jag pallra mig in till skolan på måndag eftermiddag. Jaja sen vid middag ska jag köpa med mig grafitti mat o åka hem till Amelie, stackaren ligger ju där hon ligger, men det är ju iofs bra i sig :) Ska bli härligt att tjabba lite, träffas alldeles för sällan nu när jag har skola med o tänka på.

Ikväll klommer en värderingsman hit för o se vad huset kan vara värt, så ska vi snacka med banken efter det o kolla vad vi kan få ut för att köpa nya fönster för. En hel djungel med fönster, en del (pappa:) säger att PVC har en tendens att gulna, o på nätet står det att det iunte gört det, men dom propsar ju på sina produkter såklart. Sen aluminium är snordyrt, skuljer ca 2000kr per fönster. Men ska ta ut lite fönstergubbar här o få offerter så får vi se sen hur det blir :)

Greys Anatomy är på nedladdning med, kollas ikväll dubbelavsnitt, längtar som bara den. :)=

Är väl dags att ner o plugga nu..... hej!

Inga kommentarer: