tisdag 15 september 2009

hzar egentligen inget att skriva :) Fick kolla på tentan idag, fick inte tillbaka den eftersom det är 1 i klassen som inte gjort den än. Jag fick 44, 45 var VG lite surt. Blev sjukt besviken, men det var bara för jag hade så höga förväntningar. Är ju såklart jätteglad att jag fick så mycke poäng också :) Lite blandat. Ska ha genomgång av tentan imorrn kl 13, så jag får väl masa mig dit, ville ju egentligen tränat men får åka ut till mamma o gå en lång runda istället. Hade gjort en del slarvfel iaf vad jag hann se, får se mer imorrn när jag har gott om tid att kolla på den. Läraren sa att alla som har under 50 bör komma imorrn, för först tänkte jag inte komma då det mesta var slarvfel, men då får man kanske - i kanten, ligger ju så nära ett VG så får väl visa upp mig att jag vill o kan :)

Det var vad jag ahde. Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!! Skönt att ha det avklarat. O du... G eller VG är mest för självkänslan när det gäller högre studier, så skit i det eller glädjs åt att du va så nära:) Kram Tina