fredag 11 september 2009

var på 3 årskontroll på bvc med Alwin idag. Han fick en OK stämpel :) La på pengar till 11.17 (skulle vara på bvc kl 10.45) kommer ut 11.30 o har fanimej fått parkeringsböter, jävla carpark. Har överklagat o skrivit en bra förklaring, får se om dom godtar det, är ju skitsvårt att veta hur länge man ska vara där inne ju. Sist jag var där la jag på för en hel timme o sen tog besöket 10 minuter, men inte fan får man några pengar tillbaka då. Handlar dessutom om 1 hel krona som inte blivit pålagd. Detta förstörde min dag typ.

Jaja åkte hem till Tina sen o vi gick till stan för lite lunch o shopping. Hittade ett träningslinne ialafall :) Ska på stan med mamsen imorrn för att försöka hitta nåt till bröllopet, sen blir det träning o sen middag i Rinkaby *najs* :) Idag kommer älskling hem tidigt, han o micke skulle kolla på en kontorslokal på krinova halv 4, så han kommer nog snart hem, skönt när det är fredag o allt :)

Hoppas min överklagan är godtagbar, men enligt deras hemsida var typ enda anledningen om nån närstående blivit akut sjuk, o då var man tvungen att ha läkarintyg. Vet ju att carpark går jätteofta o kollar fö rdet enda dom vill är att tjäna pengar, men trodde inte jag skulle få böter efter så korttid. Jaja ni som känner mig vet ju att jag är en person som grämer mig över sånt här .... lär väl älta detta resten av helgen :) *haha*

Alles. Hej!

Inga kommentarer: