fredag 18 september 2009

tror att alla i klassen ångrade sitt val av utbildning igår när vi hade genomgång av bolagsskatter o massa annat konstigt. Ingen fattade nånting, en tjej fråga läraren om hon mena allvar att vi skulle kunna detta:) Har suttit med det nu ett tag, o ibland kopplar det o sen vissa uppgifter fattar jag ingenting av. Det värsta är att vi inte ska gå igenom detta mer nu för på måndag börjar en ny kurs. Vi sk aha nån minitenta på detta sen längre fram, känns ju kul att återgå till detta mitt i kalkyleringskursen, får se hur det går. Svårt som fan är det iaf.

Ikväll ska jag o älskling på bio, känns som det var år o dar sen jag var på bia. Ska se "Flickan som lekte med elden" första filmen var ju jätte bra o alla 3 böckerna är super, synd det inte finns fler :) ska käka på burger king innan o sen bara njuta :) Ska lämna Alwin hos mormor o morfar direkt efter dagis. Pappa ska väl inspektera bilen också så får vara där i god tid *haha* Mamma kanske kunde sluta lite tidigare med så kan vi hinna med att gå en sväng med.

Träningen igår var hemsk, eller inte hemsk men jag orkade ingenting, kände mig helt matt i hela kroppen, men sen var det ju desto skönare att komma hem :)
Hej!

3 kommentarer:

Ida sa...

Lite kanske :P Men jag har inte vågat göra sådant tidigare så det hade varit kul att göra det när jag väl känner mig manad :P

Anonym sa...

hoppas att ni haft en mysig kväll/ Anette

Amme sa...

Hahaha javisst är flaskan fin? Rosa o allt, bästa färgen ;) Ja den luktar riktigt fräscht me. =)
Va filmen bra igår? Hoppas ni hade det myys! Puss