måndag 28 september 2009

ojoj vad jag är full i huvet just nu. Suttit o pluggat det mesta av dagen, trodde jag fattat det här med skatterna men sen var det inte så, men just nu tror jag att jag fattar, lite iaf :) Ska ju ha en minitenta imorrn kl 9-11, hoppas fasen jag klarar det. Pratade med läraren o hon sa att hon gjort en lätt tenta för att ingen ska misslyckas :) så det är ju snällt. Lär ju ändå gå igenom detta massa fler gånger under denna kursen :)

Alwin sitter o sover i soffan efter en dag på dagis, får väl väcka han snart så han kommer i säng i tid ikväll. Har börjat lägga honom lite tidigare för att han ska få lite mer sömn, för han vaknar samma tid ändå ......

fredagens lunchdate var hur trevlig som helst :) Sen i lördags var vi ute i balsby där Björn skulle köra motorcross, kallt som fan var det men vi överlevde. O sen igår var vi iväg några rundor o sen hem till mamma o pappa för lite mat :) Beställde även en klipp o färgningstid till nästa onsdag, försöker intala/övertala mig själv att jag ska unna mig detta utan att få dåligt samvete, är så kass jag vet :) Ska iaf bli härligt att få samma hårfärg i hela håret, o sen är det ju alldeles lagom att bli fin tills bröllopet som är snart, den 10 oktober ju :) Längtar.

Hej!

1 kommentar:

Amme sa...

Ser fram emot bild på fissan i bloggen sen :))
Puss