tisdag 11 november 2008

varför?!

varför ska man få skit för att man ska passa på o måla fönstret i badrummet o va duktig? Tog av fönstret eftersom jag lättare skulle komma till, sen när jag målat allt förutom själva fönstret så ska jag ju då sätta tillbaka fönstret igen. Tror ni det går? nejdå ett jävla bekymmer jag får. Tänk om jag tappar fönstret o det går i sönder osv. Sen slant jag lite så fönstret landade på själva karmen, o gissa om inte det fanskapet smålossnar då, så nu har vi en snygg fin spricka i färg o allt på den nedre karmen. Blir så irriterad. Har ringt pappa men han är nog nånstans utan täckning, tänkte om han har tid o komma hit o hjälpa mig lyfta fönstret på plats. Så just nu är det fritt blås inne i badrummet. Har ju stängt av golvvärmen men dörren är ju inte direkt tät så det blåser ju in i köket med ..... ska aldrig mer vara duktig o göra nåt när jag är ensam :)

lite senare ....
det är tur man har en pappa som alltid ställer upp. har skrivit det förr men det är ju bara sanningen :) Han fixade lite latexfog där det spruckit med så det är bara att måla över det sen, perfekt. O fönstret är på plats :)

Snart är det dags för uppföljingssamtal på dagis :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är duktig som försöker . Ibland går det bara galet.
Tack för idag, o tack för den goda kakan.
Kram Anette

Anonym sa...

Tur det gick bra tillslut:) Hoppas det gick bra på dagis med! Kram Tina