torsdag 13 november 2008

jasså nu var det redan torsdag, shit vad tiden den går. Dagen idag bjuder på målning av fönster, dammsugning av ovanvåning o soffa ..... Alwin drog bort soffkuddarna nu imorse o då fick jag se hur skitigt det var där under, så det är ju ett måste att dammsuga där. Osså ska jag tvätta med, det var nog alla måsten för idag :)

Imorrn ska vi ut till Rinkaby för lite sällskap, sen ska vi med mamma till stan på eftermiddan, sk aköra födelsedagspresent till svärmor, vet ju redan vad så det är bara att gå o fixa det :) Ulfs present är ju redan fixad så det är ju toppen. Så på lördag är det ju då dags för kalas, Ulfs flickvän skulle ta med sin 5 åriga son Elias med, så då kan ju han o Alwin förhoppningsvis leka lite :)

Igår var vi en runda i Rinkaby också, Alwin skulle tvunget till mormor :) Vi skrev ner vad vi ska ha på julbordet o även delat upp det. Får se om svärmor o svärfar går med på det ;) Inget allvarligt alls, bara lite som ska köpas :)

Samtalet på dagis gick bra, Alwin sköter sig. han har en kompis också, som heter Olle :) Han blev överlycklig igår när han såg lilla Olle o bara vråla "OLLE" .... så sött. Jag har ju dock ingen aning om vem Olle är, men ska kolla på dagiskortet o ta bort de barn jag vet vilka är så kanske jag får reda på vem denna Olle är :)

Hejhopp

1 kommentar:

Anonym sa...

Får hålla tummarna att något är på G nu även om jag har 2veckor kvar. alltid kul om dem tittar ut lite innan. Får ta och packa bb väskan imorgon tycker jag. om nu slemproppen börjar lossa lite så vet man ju aldrig. jag vet hur hysterisk jag kommer bli om den inte är packad när vi väl ska åka in :D