måndag 10 november 2008

efter önskemål från Björn att han ville ha ungspannkaka/fläskpannkaka till middag i veckan så provade jag på det idag. Och det skulle jag inte gjort :) Blev helt misslyckat, kom fram till att det var nåt med receptet på ungspannkaka som inte stämde, för jämförde jag det med receptet på fläskpannkaka så var det helt fel .... jaja sagt o gjort. Det blev till att kasta den o åka till vä o köpa pizza. Så ikväll har jag ätit den dyraste kebabpizza någonsin i mitt liv o den var inte ens supergod. Man lär av sina misstag :)

Idag har jag o Alwin varit o handlat o sen organiserat lite här hemma. Imorrn blir det dagis o sen träning för min del. Ska på uppföljningssamtal på dagis med imorrn 13.30, hoppas dom har bra saker o säga.

Imorrn kommer familjen Wiberg hit, Mats ska hjälpa Björn att kolla på blandaren i köket som läcker som ett såll bitvis. Mats vet hur man ska göra så det är bra att han kan komma o hjälpa :) Har precis kollat på Desperate Housewives o nu kollar älskling på Californication. Sen är det dags för Cityakuten :)
Vink

3 kommentarer:

Anonym sa...

hur fasen kan man misslyckas med ugnspannkaka;)/Jennie

Carolin sa...

jadu genom att följa receptet i en bok jag hade här hemma :) Enligt receptet skulle jag bara ha 2 msk mjöl men enligt fläskpannkakereceptet skulle där vara 2 dl, så antagligen där det misslyckades. Men jag skyller helt på receptet.

Anonym sa...

Ha ha ha, ja 2 msk är ju liiiiite lite;)