fredag 21 november 2008

ja den här tandläkaren. Bad ju henne kolla min vänstersida med där det gör ont om jag tuggar på nåt hårt. Så hon slipa lite på den tog väl sisådär 2 min. Sen säger hon ja nu tar jag betalt för den tanden men den på högersidan är då gratis, ja den som rotfylldes. Schysst att inte nämna det INNAN, för då hade jag struntat i att fila på den för det är inget jag lider av, Hon sa att det blir så när man borrat o lagat djupt. Så jag går ut i kassan o får reda på att kalaset kosta 325kr, fatta vilken jävla timpenning dom har. Fila lite på en tand i 2 minuter o sen 325kr. Blir så arg!!!

Har iaf spenderat det mesta av dagen i Rinkaby alltid trevligt. Pappa har satt på mina vinterdäck med, snäll är han :) Björn ringde precis o sa att han inte vet när dom kommer hem, väglaget är tydligen inte det bästa i den delen av skåne, men hoppas dom inte blir alltförsena. Vill ju ha hem älsklingen, men helst hel. Har bakat chokladsnittar, får se om dom stelnar med .... blev lite deformerade men vad gör det, inte nobelmiddan jag ska hålla i :) Imorrn får jag sovmorgon med o allt, sen eftersom det är lördag får vi frallor levererade i lådan, perfekt födelsedagsfrukost ju :) Får höra med Björn om han bjuder mig på lite köpemat imorrnkväll :) Vi ska ju inte ge presenter eller julklappar eftersom vi ska åka till Tivoli i Köpenhamn på julmarknad sen :) Så lite mat kan man väl få ;)

Vink

Inga kommentarer: