tisdag 18 november 2008

har man varit o tränat, alltid lika gött ... nästan i allafall :) Har ju börjat få ilningar i tanden som rotfylldes i början av året, o mig veterligt ska man ju inte ha nån känsel i en död tand. Men i allafall så ilar det i den när jag rör den. Så jag mailade tandvårdshuset, just för att få svar från tandläkaren jag var hos. O fick minsann svar idag, tandläkaren som utförde rotfyllningen bokade en tid hos en annan tandläkare på fredag kostnadsfritt. Trodde jag aldrig, fråga just i mailet med om det kosta nåt eftersom jag fick rotfyllningen gratis pga att tandläkaren inte lagat tanden ordentligt första gången.

Jaja .... sånt är livet ..... regnet det bara öser ner idag ... tradit som tusan. Får se vad jag o lilleman hittar på i eftermiddag då ..... intressesmurfen hoppar väl snart av axeln på dig .... :)

Inga kommentarer: