torsdag 6 november 2008

har varit o tränat idag, var hur skönt som helst, lär ju inte bli mer denna veckan så fick ju passa på :) Sen var det uppom stan för cellprovstagning, gick bra det med. Köpte present till Björn till farsdag har jag med gjort, som tur var godkände Alwin den :)

Tvättade mitt linne jag hade i lördags, o nu såg jag att det fransat upp sig massa trådar o det har blivit massa "streck" på hela linnet. Slängde kvittot igår när jag städa, men som tur var fanns den påsen överst i tunnan så det var bara att rota :) Så får lämna tillbaka det, hoppas jag får pengarna tillbaka för nåt annat vill jag inte ha :) Kanske åker in redan imorrn får se .... har ju inget diret för oss imorrn, dom hade billiga ljusstakar till jul på ÖB med så får kanske ta en sväng inom där med :) Har ju några till fönster nu. Längtar tills 1:a advent då allt pynt ska upp o för att inte tala om att ha en riktigt julgran, visst den kommer ju inte upp förren närmre jul men ändå.

På tisdag ska jag o fröken på dagis ha uppföljningssamtal. han har tydligen börjat puttas massor på alla barnen, han håller ju på så hemma med. Så får se vad hon säger o om hon har några tips, dom har ju trots allt utbildning på det :) För fortfarande är det ju så att Alwin bara skrattar när jag skäller på honom ... tråkigt men sant. man blir så fruktansvärt frustrerad.

Fick reda på igår att ett par bekanta till oss ska ha barn. Sist vi var där på fika anade jag nåt under tröjan men fråga inte. Sen fråga dom oss om vi skulle ha fler o dom sa också att dom skulle vänta .... ljugpellar. Ännu en mage man ska se växa :) Men som sagt här blir det inga fler barn just nu .... på ett bra tag .... :)

Vink

Inga kommentarer: