lördag 8 november 2008

sitter här alldeles ensam, så skönt :) Pojkarna åkte till badhuset med Hannes o hans pappa för en stund sedan. Jag har tvättat runt fönstret i badrummet med målartvätt, så kan det med börjas målas snart. Har varit på stan på förmiddan idag, köpte lite farsdagspresenter o sen en födelsedagspresent med. Så nu är det gjort iaf. Ikväll händer det väl inte så mycke, men sen imorrn är det full rulle. Har varit ute o räffsat löv med, men sen när jag kom till en hög vällde det ut spindlar, så då gick jag in :) Fy vilka äckliga djur.

Har nock tusan inte så mycke mer o skriva om just i skrivandets stund. Känner mig bara så fruktansvärt trött, kanske ska gå o vila?! .... neee .... o fönstret måste torka innan jag börjar måla ... kanske en fördel :) ....

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med lite ensamtid kan jag tro:) Tack för senast! Kramis T