måndag 17 november 2008

update

sådär nu har vi varit en sväng på stan. Handlade inget, utan bara lite kaffe o kaka på barbacka. Så fick Alwin leka lite också. Alltid trevlig o träffa Tina, snacka lite :) Åkte inom jennie när ja körde hem för att hämta mina tvålar jag beställde på ett party hos henne för ett par veckor sen. Ska bara bra mot torr hud, får se om det funkar :)

Läste precis i en kompis blogg, som för övrigt var lösenordsskyddad, att obehöriga fått lösenordet så nu lägger hon ner hela bloggen :( Tråkigt att det alltid finns folk man inte kan lita på, även om det bara var vänner som hade fått lösenordet. Man vet verkligen inte vilka man kan lita på eller ej. Eller jo jag har ett bra hum, men jag känner ju inte så många, så "alla" mina vänner kan jag såklart lita på :) Känns skönt. Kanske tur man inte har så enormt massa bekanta, jag skiljer iaf på vänner o bekanta. Vänner är det ja umgås med o trivs med o bekanta är dom jag pratar med mer sällan o knappt träffar. Men Frida är såklart alltid min vän även om vi inte träffas o pratar jätte ofta :) Lika bra o skriva det för annars kanske det blir fel :)

Hmm ... tycker jag svävade ut lite mycke nu ... :) *haha* ska snart ner o göra pannbiff med lök jumjum. Synd jag inte vågar mig på att göra egen gräddsås, får bli påsasås :) Bara jag o Alwin som äter det ju.
Haj

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha, då fattar jag varför jag itne kom in, haha, trodde jag var helt dum i huvudet, skrev lösenet sakta och tittade på tangenterna HELA tiden, men ändå funkade det inte, tack för du löste mysteriet! men så tråkigt att hon lagt ner bloggen!

Puss kram