torsdag 20 november 2008

Alwin han har blivit krasslig. Han hosta ju lite inatt men inget farligt så han fick va på dagis. Sen när jag hämta han från dagis var han jätte förkyld o hosta massor, han hade knappt sovit nåt heller. Så han gick o la sig redan vid halv 7 o har inte sagt ett knyst sen dess. Stackaren, lider när han är sjuk ju.

Var hos Jennie o Elias o fika lite innan med. Pojkarna lekte lite trots hostattackerna :) Imorrn är det då dags för tandläkaren, hoppas jag slipper borra upp skiten, men är det gratis är det ju ok ;) får se vad dom säger, för död är den nock inte ...... ska även sätta på vinterdäcken imorrn när jag är i Rinkaby, ska ju bli kallare väder nu framöver. Idag när jag kom hem från träning o maxi så öppna himlen sig när jag stanna på uppfarten. Det haglade som bara den, men jag fick ju snällt gå ut ändå blev dyngsur. Blä för hösten

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas det gick bra hos tandläkaren idag. puss