söndag 2 november 2008

Helgen

shit vilken kväll alltså .Så superkul hade vi :) Har inga bilder att lägga upp just nu men Amelie ska skicka dom till mig vid tillfälle :) Så många drägg det finns på Grand alltså, tur man inte är poppis hos killarna .... vilket Amelie verka vara .... räliga människor. Ännu mer tur då kanske att man redan är gift så man slipper ut o fläka sig för killarna .... ;)

Jag kom hem säkert med bussen iaf, men sjukt ont i fötterna hade jag, gick som jag hade sketet o trött i det, men så är det vill man va fin får man lida pin. Kom i säng vid 3 sen sov jag änna till halv 11. Ok jag sov inte hela natten, fick sånt illamående som bara flög på mig under natten ... det kom i omgångar, men jag var kvar i sängen hela tiden som tur var ... inget sova på toa för min del :) Sen vid halv 3 kom älsklingarna så åt vi lite middag gottgott. Sen bar det av till Willys för lite handling, ska ju jobba de närmsta dagarna så då blir det ju inte av, men nu är det gjort.

Lilleman har blivit förkyld o han har sån hosta. Får se hur natten fortlöper o sen avgöra imorrnbitti om det blir dags i sen jobb eller hur det blir. Men nu har han varit tyst ett bra tag iaf. Ja det var min underbara helg det. Får slänga upp nåra bilder längre fram.

Vink
O tack gumman än en gång för en trevlig kväll :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv söt! Puss