söndag 16 november 2008

igår var det kalas, himla trevligt o träffa alla. Alwin o Elias lekte litegrann. Alwin leker ju ff bäst själv men det gick bra ändå :) Han fick köra med hans bilar :)

Sen igårkväll blev det lite film, skratta så jag grät bitvis. Step Brothers hette den, rolig ibland super rolig då o då o ibland inte så bra alls :) Snart blir det träning o sen blir det till o handla lite på Willys. Sen i eftermiddag kommer mamma o pappa på lite fika.

Igår var det 1 vecka tills jag fyller år. Det är verkligen så som alla äldre alltid sagt att man inte bryr sig så mycket ju äldre man blir. Trodde aldrig detta skulle inträffa hos mig, jag har alltid älskat att fylla år o sett fram emot det. O ändå blir jag bara 26 ;) Men det är ju alltid kul att få presenter :) SÅ det tackar jag inte nej till, o sen lite fika med en del av släkten.

På torsdag flyttar ida änna upp till Jönköping. Undra hur hon o Alwin ska klara sig utan varann. Han traggar om Ida varje dag mer eller mindre :) Så Ida och morfar är hans stora idoler just nu, de namnen nämns varje dag :)

Just nu är lilleman o älskling ute i trädgården, jag har passat på att måla i lite av misterna på badrumsfönstret så nu ska det bara klart, enligt mig iaf, misstänker att Björn är av en annan åsikt :) Men vi får se. Får väl gå o göra mig iordning för att snart bege mig till friskis.
Hajåivaj

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH vilken sötunge han är! Jag kommer sakna er alla tre när jag flyttar! :)