tisdag 2 september 2008

update

lillplutt sitter o kollar på Mumin, tur han börjat intressera sig för nåt mer än Teletubbies :) Var som sagt på stan i förmiddags, hitta vad jag skulle till Alwin i presentväg iaf. Sen träffade jag Nicki som sa att dom söker butikssäljare på benetton, så ska skicka in en ansökan, kostar ju bara 5.50 :) inget o förlora ju. Var på 75% o det hade ju varit fullkomligt PERFEKT, men det stog att man skulle h anågra års erfarenhet som säljare men va tusan, nångång ska väl va den första :)

Tycker jag känner nåt smått litet ont i halsen .... vill inte bli sjuk. Efterstanbesöket var jag o pappa o köpte kakel till väggarna i badrummet, så nu har vi allt i kakel o klinkers väg. Ska pappa bara ta bort badkaret med för o se vad osm behöver göras med rören som stucker upp ur golvet, får antagligen baka in dom i väggen eller nåt .... lite gipsplattor mm ska väl med inhandlas sen. Tur jag har en pappa som vet vad han gör o att han just jobbar med det han gör :) Har man inga kontakter för o få ett jobb får man ju utnyttja de kontakter man har när man ska renovera :)

Ska jag sätta mig där ute med Alwin o kolla mumin.

Ikväll är det förresten dubbelavsnitt av Prison Break *yay* började ju i usa igår :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill oxå se prison break... har precis sovit 1h på soffan, inte helt kry. Hoppas du inte blir sjuker, inget kul alls. Kram Tina