onsdag 17 september 2008

mitteniveckan

idag blir det träning för fulla muggar. Ska köra in direkt efter att ja lämnat lilleman på dagis. Sen efteråt får jag köra uppom stan med... kolla om dom har de bra overallerna kvar på team sportia, är ju prissänkta med några hundra. Ja vad mer finns o skriva .... inte så mycke. Har bestämt mig för att inte klaga på småsaker mer, finns så mycke annat fruktansvärt som kan hända/har hänt så mina småbekymmer bleknar i jämförelse.

Jag frågar mig ofta om det finns en Gud. Livet är ju så orättvist bitvis. Som igår, då fick himlen ännu en ängel. En liten ängel som borde fått rätten att leva ett bra liv. Sånt gör ju att man tvivlar på om det finns högre makter. Visst jag har då aldrig varit troende o kommer aldrig bli, men jag undrar ändå?!?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så fruktansvärt! Om du träffar henne så ge henne en xrta stor kram från mig!!!!

Anonym sa...

Om det finns en gud, måste han tänka på ett VÄLDIGT underligt sätt. Ja, man borde lägga av med sina materiella gnäll tankar och vara glad att ens närmaste lever o har hälsan.
Daniels FD arbetskompis dog förra veckan hastigt. Vi hade sagt ett par gånger att vi skulle bjuda hem han, varför gjorde vi aldrig det? Sådana frågor som aldrig får nått svar. Kramen

Anonym sa...

Tack för dina tankar gumman....

Anonym sa...

OM det skulle finnas en gud så så är han idiot.

Jag säger precis som du, man skai nte klaga för det finns de som har det värre, men ibland är det svårt att låta bli. Vi kanske ses på gymetr? va det friskis?