tisdag 2 september 2008

tisdag

snart ska jag bege mig in till stan. Ska se om jag hittar nån höstjacka till Alwin o sen köpa present till honom. Gick superbra att lämna idag med :) Stolt blir jag.

Imorrn ska mamma o pappa till Tyskland ås vi har beställt lite smått o gott :) Ska köra ut o släppa ut Karro imorrn har jag lovat. Är det fint väder kan vi ju ut o gå en lång runda :) Vår styrkeintroduktion blev framflyttad tills om 1 vecka istället för 2 :) Ju förr desto bättre. Vill komma igång med träningen så jag blir mer motiverad att inte äta snask.

Usch jag vill så mycke, men varför ska det kännas så besvärigt. Måste ju vara säker :) Vill ha ett jobb nu!!! ska ju ringa ams kundtjänst nu i veckan med o berätta hur det går med jobbsökandet, o har sökt 2 jobb bara sen sist, men har ju inte funnits nåt mer tyvärr. O sen är mina 70% a-kassedagar snart slut med, när jag går ner på 65% så ger det ca 500 mindre i månaden, inte hela världen men trist ändå. Bara jag inte måste sitta på arbetsförmedlingen 75% i veckan o lära mig söka jobb. För det är ju inget jag ser fram emot, men hoppas jag slipper :)

Nu ska ja bege mig :)

Inga kommentarer: