tisdag 23 september 2008

tisdag

har man varit iväg o tärnat igen, shit så flitig jag är :) Ska dit imorrn med om allt är bra då :) Idag kommer pappa med lite gipsplattor o sen ikväll kommer han o rörmokaren ju. Sen är det bara att köra igång.

Anticimex var här igår för o göra en besiktning. Allt såg bra ut, men vi hade lite fukt/mögelsporer i innertaket på vinden, men det var en gammal skada o det enda man kunde göra var att kolla ventilationen. Så det får vi la göra. Har fått lite mer jobb nu, ska ju jobba fredag o sen helgen. Sen nästa vecka ska jag jobba onsdag-fredag. torsda o freda är 8-13 så goa tider :) Men ska lämna Alwin lite längre på fredan så ska jag passa på o träna då :)

De va de!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du fått mina tider, skönt med lite extrajobb ju. puss&kram

Carolin sa...

helgen är dina tider men sen är jag Gun, ska jag vara lika dryg som hon :) Puss o kram