lördag 20 september 2008

män är hopplösa

precis som rubriken lyder ..... björn är ju iväg o kör motorcross, vi ska åka till Rinkaby för o få litta middag kl halv 5. Han svarar inte i telefonen. Misstänker nämligen att han har noll koll på tiden. Han ska göra sig iordning innan vi ska åka eftersom han ska på 30-års fest, o tror ni han har köpt nån present? Nej det kom jag på för en stund sedan, därför jag ringde honom. Så det betyder att vi måste hinna inom en affär också o köpa nåt ... vad det nu kan vara. Lär ju inte bli nåt spännande när det enda som har öppet är typ maxi. Men så är det när man inte har noll planering som min kära make totalt saknar.

Jaja inte mitt bekymmer egentligen men vafan, man får väl köpa present om man är bjuden på kalas?? Får väl se när han dyker upp, misstänker att det kommer bli stressigt som fan ... men då är ju allt som vanligt :)

Alwin han har sovit i över 2 timmar idag så jag har haft det lugnt o skönt här hemma. Nu sitter han o kollar Teletubbies. Han sprang själv bort o valde film, blev en Mumin film så jag satte igång den, då blir han topp tunnor rasande o bara vrålar nej. Så jag fick sätta på Teletubbies :) Han är ju rolig den.

Hejhej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför skulle du ha det annorluna än oss andra;)
//Jennie

Anonym sa...

Haha fan vad man känner igen sig, haha. Måste tänka för båda två.