måndag 29 september 2008

ny vecka

nu är det fasen snart oktober. Sjukt vad tiden den går fort. Har jobbat lite smått i helgen, skönt o komma hemifrån lite :) I lördags sattes taket upp i badrummet o igår målade Björn det. Han ska måla det en sista gång ikväll, han är duktig han :) O ikväll ska vi se på Desperate Housewives med, men enligt tidningarna är dom 4 år fram i tiden o Gabrielle har barn o allt. Får se om det var sant eller ej :)

Greys i fredags var ju lika lövely som jag trodde, men början var hemsk men som tur var drömdes det bara :) Så nu är snart alla serier som vi följer igång, bara Lost kvar. Ja vad mer ..... rörmokaren kommer imorrn o ska fixa upp nya rör, o sen kan väggarna sättas upp o hela arbetet fortskrida :) Får hoppas den nya badrumsinredningen på ikea börjar säljas i början av oktober så vi kan hinna titta på det innan det är dags för oss o köpa. Men det ska vi väl hinna med, snyggt som tusan är det iaf :) Kommer bli så fint så.

Efter att Alwin sovit middag idag ska vi åka ut till Rinkaby. Så ska pappa passa Alwin o jag o mamma ska åka o träna, har ju inte tränat sen onsdags :) O idag börja mitt nya liv .... IGEN ;) Hoppas fasen jag kan hålla mig nu, för om ja äter skräp medans jag tränar får jag ju inget resultat, o det är just resultat jag vill ha ju. Har inte gått ner ens 1 hekto nu på 1 månad, det är illa, men inte så konstigt.

Vink

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack gumman, ja han är min man, aldrig att jag hade fixat det utan honom, har aldrig tidigare haft en sån stöttepelare som ställt upp så mkt som pojkvän som han gör. Tack för du är så snäll. puss

Anonym sa...

Ahh det låter skoj när folk renoverar, fattar ju dock att det är lite jobbigt, skitigt o stökit men resultatet är ju värt det!
Varför ska det vara sås vårt ibland att lägga om sin livstil, vad gäller mat, träning, godis och för att inte snacka om rökning i mitt fall hahaha. Man känner igen sig med de slitna fraserna: "i morgon så ska jag skärpa mig", på Måndag då jävlar". Hahaha. Sikket långt inlägg det blev....