lördag 20 september 2008

lördakväll

har precis kommit hem från en trevlig kväll hos mamma o pappa. Alwin är ju kvar där eftersom jag ska vara fyllechaffis sen. Ringde Björn innan för o kolla när han på ett ungefär tänker åka hem, om det är lönt för mig o gå o lägga mig. Men inte svara han inte .... som vanligt :) Har kommit överrens om att det inte ska bli försent iaf .... får väl se vad klockan slutar på.

Det löste sig med present o tiden iaf, han körde inom Biltema o fixa ett presentkort :) O sen hem o ta en snabbdusch så inom 15 minuter var vi på väg till Rinkaby :)

Får väl snart åka till ikea o inhandla det som behövs till badrummet, ok det är inte ens påbörjat men ändå :) Nästa helg ska jag jobba lite granna, 5 timmar på lördan o 5 på söndan, alldeles lagom :) Tror jag ska gå o knyta mig, läsa lite o sen förhoppningsvis hinna sova lite innan det är dags att ut o köra .....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! ja visst är bricksen fina? I just love! hihi, det är så skönt att få lite nyt, mitt gröna badrum va ju skräcken! ska bli kul att se ert när det är klart, före och efter bilder, tack :) kram!