torsdag 4 september 2008

torsdag

idag känns allt bättre, ingen feber men sjuka svettningar har jag. Är väl feber o allt skit som rinner av kroppen :) Alwin är på dagis o jag har dammsuget nedan våningen, får ta resten på söndag innan kalaset.

Har precis pratat med ams kundtjänst o meddelat vad jag sökt för jobb osv. Han va hemskt trevlig i luren. men det är så beroende på vem man får prata med för han jag pratade med sist ville inte ha reda på vad jag sökt för jobb för nu blickar vi framåt sa han. Sen han idag ville veta allt. Han tyckte jag skulle ringa ett företag i Helsingborg o fråga vad det jobbet gick ut på osv, men nej tack. Förutom 3 timmars resväg så var jobbet på heltid. Har skickat in mitt personliga brev till nilssons skoaffär (dom sökte folk på 25h/v) o sen imorrn ska jag lämna in mitt brev till benetton, dom söker ju en på 75% o ville man skulle lämna in ansökan i butiken så får göra det :)

Snart helg så härligt. Kul med kalas på söndag med :) Träffa alla som man inte träffar så ofta.

Om jag skulle ta o sätta mig under fläkten lite :)

Inga kommentarer: