söndag 14 september 2008

helgen

Gårdagens fest var verkligen en 10 poängare. Maten var supergod o sällskapet hur härligt som helst. Blev lite singstar med, killarna var inte sena på o följa med :) Var längesen jag hade så roligt med folk jag inte känner :) men nångång ska vara den första.

Har varit ute i Rinkaby i eftermiddag för Björn har lekt med Linus ... tänkte dom kunde få vara ensamma o slippa oss :) Nu är dom inne i stan o äter pizza o jag väntar på mitt godis från maxi :) *haha* ska ta tag i detta igen imorrn, nu när tärningen är på G ska det minsann slutas med godis igen. Gick ju bra de första veckorna men sen har jag börjat tramsa.

Imorrn blir det bvc, kolla hur lång o tjock Alwin blivit ;) På tisdag blir det kanske till att besöka vännen om hon orkar. Det går verkligen inte många minuter utan att jag tänker på dom.

Ska slänga mig i soffan lite nu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

har du hört ngt nytt??? Kram Johanna